2003 1T1 Cranks but does not fire

  • So

    I was working unfreeze the linkage for the wipers. The pinion had seized and blew a fuse. I did not take a picture of the fusebox for reference and was checking and replacing fuses. Now the car will crank but not run. Anybody got a picture of their 1T1 TDI fusebox under the hood? Looking to see what is installed where. Thanks


    Also


    Ich arbeitete daran, das Gestänge für die Scheibenwischer aufzutauen. Das Ritzel hatte sich gefressen und eine Sicherung war durchgebrannt. Ich habe kein Foto vom Sicherungskasten als Referenz gemacht und habe die Sicherungen überprüft und ersetzt. Jetzt kurbelt das Auto an, läuft aber nicht. Hat jemand ein Bild von seinem 1T1 TDI Sicherungskasten unter der Motorhaube? Schauen Sie, was wo installiert ist. Vielen Dank


  • Her you got all Fuses for Touran from2003-2015

  • Thank You. Looking for someone to take a picture of their fuse box under the hood. I have misplaced something in there.

    Danke. Ich suche jemanden, der ein Foto von seinem Sicherungskasten unter der Motorhaube macht. Ich habe da etwas verlegt.